Július 30. kedd, Judit, Xénia
Hírek, események 2014. július 31. 13:28 | Szerző/forrás: keol.hu

TERMOSTAR siker: a fogyasztók 96 százaléka elégedett

TERMOSTAR siker: a fogyasztók 96 százaléka elégedett
A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft. fűtés és melegvíz szolgáltatásával a fogyasztók 96 százaléka elégedett - derült ki egy felmérésből a közelmúltban. A válaszadók között ma 10 értékes ajándék (Erzsébet) utalványt sorsoltak ki a cég irodaházában.

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft. célja, hogy a csökkenő távhőárak ellenére megmaradjon, vagy inkább növekedjék a szolgáltatások színvonala, tovább javuljon a minőség. Ennek érdekében ismét megkérdezték fogyasztóik véleményét.

A 2014. április havi számlával együtt vevői elégedettség felmérő kérdőívet küldtek minden lakossági felhasználójuknak. Immár 14 éve rendszeresen, a fűtési idény befejezését követően megkérdezik az ügyfeleiket arról, hogy például: mennyire volt elégedett az elmúlt évben a fűtéssel és a melegvíz szolgáltatással, érthető-e a távhőszámla, mi a véleménye a cég dolgozóinak munkájáról, tudja-e, hogy a fűtés szabályozásával energiát és pénzt lehet megtakarítani.

A kérdőívet 471-en töltötték ki és küldték vissza. (Az első 20 válaszadó meglepetés ajándékot vehetett át.)

A fűtés és melegvíz szolgáltatás területén az elégedettségi szint 96 %-os volt. A hőszolgáltatással kapcsolatos bejelentések intézésével a válaszadók 80,4 % volt elégedett, az elszámolások ügyintézésével pedig 94,1 %.

A kérdőívet visszaküldők az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársakat 99,6 %-ra, a szerelők munkáját 95,7 %-ra értékelték. A Kft. ügyfélcentrikus, fogyasztóbarát magatartását mutatják az igen kiemelkedő elégedettségi mutatók, melyek évek óta hasonlóan magasak, és amelyekért az év minden napján meg kell dolgozni.

A válaszolók 84,9 %-a tudja, hogy távhőt a legkülönbözőbb energiahordozók segítségével is elő lehet állítani, így a távhőrendszer a megújuló energiák bármelyikét képes hasznosítani.

A felméréséből kiderült, hogy a Kft. ügyfelei az információkat leginkább a Kecskeméti Televízióból és a havi számlák mellé megküldött „TERMOSTAR Hírlevél\" tájékoztatóból szerzik be.

Mire használja a cég a vevőelégedettségi felmérés eredményét?

Az adatokból komoly tanulmány készül, amelyből a vezetők levonják a tanulságokat. Ha változtatni szükséges a folyamatokban, akkor intézkedési tervet készítenek. A hangsúlyosabb megoldandó feladatokat beleveszik a következő évi üzleti tervbe, esetleg a vállalati stratégiába.

A kérdőívek visszaküldésének ösztönzése érdekében 10 értékes ajándék (Erzsébet utalvány) sorsolására került sor július 30-án, szerdán.

Az idei nyertesek: Tót Györgyné Lóverseny u., Mányi József Batthyány u., Zoboki János Széchenyi sétány, Gödényné Somodi Nikolett Széchenyi sétány, Kovács Sándorné Lánchíd u., Kocsisné Csatáry Erzsébet Petőfi S. u., Berényi Józsefné Irinyi u.,  Kósa Józsefné Szimferopol tér, Polgárdi Géza Akadémia krt., Hedericsné Törjék Éva Március 15. u.

Az ajándékok nyitvatartási időben az Akadémia krt. 4 szám alatti ügyfélszolgálaton vehetők át.

A cég vezetése köszöni a fogyasztók aktív közreműködését.

Kövessen minket a Facebookon is!