Július 26. péntek, Anikó, Anna
Hírek, események 2015. november 2. 10:27

A Whirlpool a Transcomot választotta többnyelvű ügyfélszolgálati tevékenységének ellátására 19 európai országban

A Whirlpool a Transcomot választotta többnyelvű ügyfélszolgálati tevékenységének ellátására 19 európai országban
A Transcom WorldWide bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Whirlpool Corporationnel, a legfontosabb háztartási készülékeket gyártó, ebben a szegmensben a világ legnagyobb vállalatával. Ennek értelmében a Transcom call center integrációs programot hajt végre a Whirlpool számára Európában, kiváló, zökkenőmentes és következetes ügyfélszolgálati tevékenységet nyújtva a következő országok piacain: Ausztria, Belgium, Horvátország, a Cseh Köztársaság, Dánia, Finnország, Németország, Görögország, Magyarország, Litvánia, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Spanyolország és Svédország.

A Transcom többcsatornás ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül ügyfélgondozási, értékesítési és technikai támogatást nyújt majd a Whirlpool teljes, forgalomban lévő márkaválasztékára vonatkozóan, beleértve a bejövő és kimenő hívások kezelését, valamint a háttérirodai szolgáltatásokat. A projekt jelenleg kezdeti szakaszában működik a Transcom négy, többnyelvű központjában (Budapesten, Gdanskban, Olsztynban és Portóban), amelyekben a legtöbb nyelvi igényt ki tudják elégíteni. A teljes rendszer várhatóan 2016 elejére épül ki, amelyben kezdetben egy 130 fős nemzetközi csoport dolgozik majd. 

A Transcom által nyújtott megoldás alapja egy olyan nagyteljesítményű technológiai platform, amely a többnyelvű ügyfélkapcsolati központok összehangolt hálózatát támogatva képes virtuálisan kiterjeszteni azok hatókörét a világ bármely országára. A Transcom virtuális ügyfélkapcsolati megoldása az Európa különböző országaiban működő központjain keresztül folyamatos és stabil szolgáltatási színvonalat biztosít a Whirlpool minden vásárlója számára, legyenek bárhol Európában.

„Nagy örömmel tölt el, hogy bejelenthetem a Whirlpoollal kötött együttműködésünket, amely úgy vélem, igazolja a Transcom platformjának erejét, amely a végfelhasználók maximális ügyfélkapcsolati elégedettségét célozza. Létrehoztuk az iparág vezető, többnyelvű szolgáltatási képességét, amely egyesíti azoknak a kapcsolati központoknak az előnyeit, amelyek a fogyasztóknak a világ egy távoli pontjáról (offshore), illetve fizikai és kulturális szempontból közelről (nearshore), vagy akár a közvetlen közelükből (onshore) nyújtanak szolgáltatást. Megoldásainkat úgy tervezzük, hogy általuk kimagaslóan jó vásárlói tapasztalatokat teremthessünk, miközben a költségcsökkentés által segítjük ügyfeleink növekedését is” – mondta Roberto Boggio, a Transcom Közép- és Dél-Európáért felelős vezérigazgatója. A szolgáltatásokat a Whirlpool számára létrehozott négy, új kapcsolati központból biztosítják majd a szerződésben szereplő összes országba. 

Kövessen minket a Facebookon is!