Aki ad, az nyer!® – már ezerrel terjed a jutalékmentes üzleti modell
Túllépte az ezerfős létszámot az „Aki ad, az nyer!®” típusú, jutalékmentes üzleti felfogást képviselő vállalkozói közösség Magyarországon. A hírt a világszerte több mint 200 ezer tagot számláló Business Network International hazai szervezetének októberi konferenciáján, ezen a héten jelentette be Avidor András igazgató, a Magyar Networking Szövetség elnöke. Az év legnagyobb networking eseményén neves magyar és külföldi előadók osztották meg vállalkozói tapasztalataikat a résztvevőkkel. A központi téma aktuálisan a csapat- és szervezetfejlesztés volt.
Félezer résztvevő, 5 kitűnő előadó, 7 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat – röviden így lehetne összefoglalni az október 26-án Budapesten megtartott Országos Networking Konferenciát. A számok mögött pedig minden résztvevő megtalálta a saját üzletére, vállalkozására érvényes friss impulzusokat.
A nyolcadik alkalommal megrendezett konferencia egyik legfőbb értéke a gyakorlatba gyorsan beépíthető tudás. A résztvevők azonnal hasznosítható, friss ismeretekhez jutottak, és legalább 40 új üzleti ismertségre tettek szert alig néhány óra leforgása alatt. Ezek java – a most már ezerrel robogó üzleti felfogásnak köszönhetően – a konferencia után is értékes kapcsolatként hasznosul.