Július 21. vasárnap, Dániel, Daniella
Hírek, események 2017. június 22. 18:59 | Szerző/forrás: keol.hu

Panasza van? Segítünk! – a MEKH új kiadványait ismertették

Panasza van? Segítünk! – a MEKH új kiadványait ismertették
Közös sajtótájékoztatót tartott a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal és a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a megyeházán 2017. június 22-én, csütörtökön. A tájékoztatón a felhasználóváltás problémakörére és a védendő fogyasztói státusszal kapcsolatos tudnivalókra hívta fel a figyelmet a MEKH.

A „Panasza van? Segítünk!" sorozat harmadik és negyedik részét, a május végén megjelenő „Jelentse be időben! Tájékoztató a felhasználóváltozásról", valamint a "Tájékoztató fizetési nehézségek esetére, illetve védendő fogyasztóknak" című fogyasztóvédelmi tájékoztató füzeteiket sajtótájékoztató keretében mutatta be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.

Mint elhangzott, a villamos energiát, földgázt, távhőt, vagy vezetékes vizet fogyasztó személyében bekövetkezett változás bejelentése jogszabályi kötelezettség. A vitás ügyek sokszor abból adódnak, hogy a fogyasztók megfeledkeznek a változások bejelentéséről a szolgáltató felé. A most megjelent és a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal ügyfélszolgálataink terjesztett kiadvány célja, hogy felhívja a figyelmet ennek fontosságára, módjára és elmaradásának következményeire.

Mindenki kerülhet olyan helyzetbe, amikor nehézséget okoz a mindennapi, komfortos élethez szükséges közművek kifizetése, avagy használata. A sorozat negyedik kiadványa elsősorban lakossági fogyasztóknak szól, és segít eligazodni az ilyen helyzetbe kerülőknek a lehetőségek között. Fontos, hogy ne kelljen lemondani bármely szolgáltatásról, és lényeges azt is tudni, hogy milyen kötelezettségeik vannak a szolgáltatóknak az adott helyzet megkönnyítésére.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal és a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal idén is együttműködnek, hogy minél szélesebb fogyasztói körhöz eljuttassák a kiadványban szereplő információkat.

A sajtótájékoztató résztvevői voltak: Scherer Zsolt, a MEKH sajtószóvivője, dr. Rajkai Péter, a MEKH Fogyasztóvédelmi Ügyfélkapcsolati osztályának vezetője, dr. Zombor Attila BKMKH főigazgató és dr. Borics Attila, a BKMKH Kecskeméti Járási Hivatal hivatalvezető-helyettese.

Kövessen minket a Facebookon is!