Fél évet bírt ki a felújított 54-es főút?
Eddig csak az 52-es főút volt rémálom a maga nyomvájúival. Most itt van nekünk az 54-es főút is. Mintha klónozták volna az előbbit.
Pedig fél éve nem sokszorosító gépeket láthattunk az út mentén, hanem úgy tűnt, azok útépítő szerkezetek. Aki mostanában ezen az úton közlekedik, joggal teszi fel a kérdést: valóban ez a vadonat új út? Ez, amelyen hosszú kilométereken keresztül borzalmas vájúk vannak? A szélén, a közepén és ahová csak szem tekinthet. Aztán vannak olyan helyek is, ahol már teljesen fényesre kopott, napsütésben borzasztó, még máshol repedezések, lyukak. tátonganak. És most jön majd a tél. Vajon már az első hetekben szétfagy az új út, vagy kibírja tavaszig? Túlzónak tűnhet a kérdés, de ezt mondhatták volna pár hónapja is, ha bárki azon elmélkedett volna, hogy a felújított főút nem sokáig bírja majd. Persze, nyilván tudja mindenki, nagy itt a forgalom, sok a kamion. Az is világos, hogy nem lehet hetekig elzárni a forgalom elől a frissiben megépült szakaszt. De hát, nyilván van valamilyen megoldás, csak szakértők dolgoztak rajta, csak beletették amit bele kell tenni az anyagba...Remélem igen. De akkor miért ilyen? Kíváncsian várom az építő véleményét, a jövő héten talán kiderül, miért is olyan ez az út, amilyen. Mert nem hinném, hogy minden országban így néz ki egy új, forgalmas főút. Néhány hónapja azt mondta az útkezelő, hogy az 52-es főút fent van azon a listán, amelyen a felújítani kívánt utakat gyűjtötték össze. Azt, hogy mikor nyúlnak végre hozzá, nem tudták megmondani. Most már az a kérdés, hogy az 52-es vagy az 54-es út lesz-e az első ebben a sorban? Vagy talán a Lajosmizse felé vezető négysávos, amely néha úgy néz ki, mintha szőnyegdarabokból lenne?