Július 23. kedd, Lenke
Hírek, események 2010. június 9. 14:48

Dunaföldvári élménybeszámoló

A mai napon egy vidám, kedves kis osztály látogatott meg bennünket, és az alábbi levelet nyújtották át számunkra: „A Porta Egyesület jóvoltából eltölthettünk egy gyönyörű napot Dunaföldváron. Kicsit szomorkásan indult a nap, mert gonosz esőfelhők gyülekeztek felettünk. De mi nem adtuk fel, és neki vágtunk a nagy napnak. Már mindenki várta, hogy odaérjünk. A napot egy fagylaltozással kezdtük a Marcipán Fagyizóban, és utána vár látogatásra indultunk. Volt még egy kis időnk a hajókázás előtt, ezért bementünk a templomba is. Majd jöhetett a várva-várt hajókázás, ami mindenkinek egy élmény volt, mert sokan még hajón sem ültek! Nagyon szép volt a kilátás. A Milleniumi emléket sem hagyhattuk ki, amit megint a Porta Egyesületnek köszönhetünk, hogy ilyen szép! A kis séta után buszra szállva elmentünk a Teleki kastély étterembe. Nagyon finom volt minden. Mikor mindenki jóllakott, kimentünk a zöld parkba játszani. Sok érdekes játék volt ott, hamar el is telt az idő. A játék után a Duna folyó sodrása által, és az emberek rossz gondolkodása által, eldobált üvegeket, szemetet mi összeszedtük, és ha az egész világot nem tudtuk megmenteni a szeméttől, de egy részét szebbé tudtuk tenni! Reméljük ezzel motivációt adtunk az összes embernek. Nagyon köszönjük a Porta Egyesületnek ezt a szép napot Dunaföldváron!” Köszönettel: Magyar Ilona Általános Iskola 7.a osztálya

Kövessen minket a Facebookon is!