Január 24. péntek, Timót

\"Legyen újra a magyar kajszi városa Kecskemét!”

2015. október 7. 10:05

A Kecskeméti Városszépítő Egyesület 2015 márciusában előadássorozatot indított annak érdekében, hogy ismét felelevenítse és visszahozza a kecskeméti kertekbe a kajszibarackot. Az előadásokon megismerkedhettek az érdeklődők a magyarországi sárgabarack meghonosodásának és a kajszi típusú fajták elterjedésének történetével, a kecskeméti barack tradíciójával, a barack feldolgozási lehetőségeivel és kereskedelmével, valamint a gyümölcstermesztéssel kapcsolatos kutatás és szakemberképzés jelenlegi helyzetével.

Részletek

II. Természettudományos Oktatási Szakkiállítás a kecskeméti Piarista Gimnáziumban

2015. október 7. 10:01

2015. október 3-án sikeresen lezajlott a 2. Természettudományos Oktatási Szakkiállítás a kecskeméti Piarista Gimnáziumban. A rendezvényt a gimnázium Öveges Laboratóriuma szervezte a szegedi Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium Termosz Laboratóriumának szakmai támogatásával. A program a Piarista Rend Magyar Tartományának „Természettudományos centrum létrehozása Öveges József egykori kecskeméti piarista iskolájában\" című TÁMOP-3.1.3-11/2-2012-0062 jelű pályázatának keretében valósult meg.

Részletek

MagyarBrands díjat kapott a Família tészta márka

2015. október 6. 14:56

A Família tészta fogyasztói márka idén elnyerte a MagyarBrands díjat. A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjazza az általuk jelölt, illetve a pályázati rendszer során, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján a kiválasztott magyar vonatkozású márkákat. A Famíliatészta Kft. részére, a KutatóCentrum által végzett reprezentatív fogyasztói felmérés szerint márkaismertség tekintetében a hazai gyártók* közül a Família tészta a három legismertebb márka közé tartozik. Az 1000 fő megkérdezésével készült kutatás eredménye a pályázat része volt, ami bizonyára hozzájárult a díj elnyeréséhez. A szempontok figyelembevételénél idén a bizottság először a tulajdon, a foglalkoztatás és az identitás alapján választotta ki az értékelésben szereplő brandeket, majd ezután határozta meg a márkaérték pontszámát.

Részletek