Magyarvíz: kánikulában is a piac előtt, környezettudatosan
A magyar ásványvízpiac 2018 I. félévében 7,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához mérten a Nielsen felmérése* szerint, az értékesített darabszámot tekintve. Június végéig az összesen eladott ásványvíz Magyarországon 553 millió liter volt, ami 371,6 millió palackot jelent. A piackutató legfrissebb adataiból az is kiderül, hogy a Magyarvíz Kft. által forgalmazott Primaverából a piaci átlag közel duplájával (14,8 százalékkal), a Mizse ásványvízből pedig 10,4 százalékkal fogyott több az idei első hat hónapban a darabeladást tekintve, mint tavaly ilyenkor. Ehhez a gyártó elemzése szerint hozzájárult a korán indult óriási meleg, az ágazat átmeneti ásványvízhiánya (amire a cég minden évben előtermeléssel felkészül), és a saját fejlesztésű robocop „kocka” palackjainak sikeres bevezetése.
Részletek