DPDgroup: egységesítés Európa második legnagyobb futárhálózatánál-Nemzetközi szakértelem, egységes arculat, interaktív kézbesítés
Az európai CEP (futár, expressz, csomag) piac második legnagyobb hálózatával rendelkező DPD cégcsoport ma bejelentette: a folyamatos növekedés érvényesítése érdekében új brandet vezet be. A hálózat egyes országaiban eddig eltérő márkanéven működő társaságok 22 európai országban március 18-tól a DPDgroup egységes csoport márkanév alatt jelennek meg – megerősítve ezzel pozíciójukat a helyi és nemzetközi piacokon, a világ vezető csomagszállító vállalataival szemben. A 230 országba szállító DPDgroup fő tulajdonosa, a GeoPost 2014-ben 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3%-os növekedést ért el. A dinamikusan fejlődő magyar leányvállalat, a DPD Hungária Kft. tavaly közel 5 millió csomagot kézbesített, ami az előző évi darabszámnál 13%-kal volt magasabb; teljes árbevétele 2014-re 23%-kal nőtt.
Részletek