Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában-Neuromarketing, nők az üzleti életben, Y és Z generációs trendek – ilyen témákkal is készül a legnagyobb hazai média
Május közepén hagyományosan Siófokra szegeződik a hazai média- és reklámszakma szeme: jön a huszadik születésnapját ünneplő Media Hungary konferencia. Az idei év fő témája, hogy a digitális forradalom által gerjesztett cunami hullámain miként kaphat új erőre a hazai médiapiac. A rendezvény azonban ezen kívül is számos szexi témát, trendi buzzword-öt jár körül. Szét lehet-e választani a szív és az ész indokait az üzleti döntéshozásban? Mivel teszi jobbá a világot a női gondolkodásmód? Honnan választ magának véleményvezéreket az Y és Z generáció? Ilyen és ehhez hasonló izgalmas kérdésekre is választ kaphatnak a konferencia résztvevői.
Részletek