Multichannel Hervis nyílik a MOM Parkban
A MOM Park Bevásárlóközpontban nyitja következő, 800 m2 alapterületű áruházát a Hervis. Közép-Európa meghatározó sportszer- és sportruházati láncának ma megnyíló üzlete a Hervis többcsatornás – multichannel – kereskedelmi koncepciójának legújabb nagykövete. Az eladótérben elhelyezett tabletek és QR-kódok segítségével a vásárlók nemcsak a bolt választékából, de a Hervis teljes európai kínálatából válogathatnak, online vásárlással pedig ingyenes átvételi, illetve fizetési pontként használhatják az üzletet. Az itthon 26 áruházzal rendelkező osztrák lánc 2014-ben – 20 termékkategóriában mintegy 16 000 eladott árucikkel – megháromszorozta hazai online forgalmát, 2015 első félévében pedig az előző évihez képest további 43%-kal növelte webes bevételét.
Részletek