2009. december 27. 17:38
Miután a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság legfontosabb feladata a megelőzés és az ellenőrzés lett annakidején, kérdésessé vált, hogy kik, hol, hogyan orvosolhatják a fogyasztói panaszokat. Azt ugyebár senki sem akarta, hogy az egyébként is leterhelt bíróságok munkáját szaporítsák kisebb, de a kereskedelem és a szolgáltatás terén igen gyakori fogyasztói sérelmekből eredő, úgynevezett fülemüle perekkel. Végül törvény született arra, hogy a megyei gazdasági kamarák mellett működjenek független, szakemberekből verbuvált vitarendező fórumok. Így alakulhatott meg egy évtizeddel ezelőtt a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő, 24 tagot számláló békéltető testület, melynek elnöke dr. Gál Gyula, titkára pedig, Puskásné dr. Csorba Éva. Velük beszélgetett lapunk munkatársa az elmúlt tíz esztendő tapasztalatairól.
Részletek